Re: OT: Co by neměliLinuxáciříkat p řivstupním pohovoru...

MK info@mcu.cz
Úterý Květen 11 13:34:50 CEST 2004

> A to se teď mluví o čem? Já nainstaluju Windows a další přeinstalace je
> obvykle nutná až při zásadní změně HW jako je výměna základní desky. Abych
> to ještě trošku upřesnil jedná se o Windows 2000 Server, kterej doma
> používám jako pracovní stanici, kdybych občas nebootoval do Windows XP,
> abych si něco zahrál, tak by ten systém jel nonstop. Je naprosto normální,
> že jede týden i dýl a žádný problémy nepociťuju (samozřejmě týden provozu je
> velmi krátká doba).

Vice jak rok pouzivam XPcka, krome preinstalovani pri vymene disku jsem
nemel jediny problem - kupodivu ani ty viry mi sem nejak zahadne nelezou :-))))
Ze by se uz ani jim u mne nelibilo ??????

S pozdravem
MK

PS: nechcete toho uz nechat ????