RE: OT: Co by neměliLinuxáciříkat p řivstupním pohovoru...

Tomas Kozeluh mr.death@securemail.cz
Úterý Květen 11 13:29:16 CEST 2004

A to se teď mluví o čem? Já nainstaluju Windows a další přeinstalace je
obvykle nutná až při zásadní změně HW jako je výměna základní desky. Abych
to ještě trošku upřesnil jedná se o Windows 2000 Server, kterej doma
používám jako pracovní stanici, kdybych občas nebootoval do Windows XP,
abych si něco zahrál, tak by ten systém jel nonstop. Je naprosto normální,
že jede týden i dýl a žádný problémy nepociťuju (samozřejmě týden provozu je
velmi krátká doba).

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death