Re[4]: Kapacita baterie - jak spočítat ?

turby turby@seznam.cz
Úterý Květen 11 13:21:17 CEST 2004

Zdravim,
nemusi, prave treba u tech capu to bylo delane tak, ze se to pustilo
1x za nejaky cas, zmerilo to pozici a dalsi udaje, odeslalo a pak to
zese v pohode usnulo. Timhle rezimem lze usetrit pomerne hodne energie
aniz by se konstrukce nejak moc komplikovala.

Pro hledani sondy take neni nutne aby vysilala nepretrzite, ale staci
aby odeslala pozici treba kazdou celou 1/4h. Nebo pokud lze
predpokladat dopad v CR ci okolnich statech tak bych radeji misto
vysilace pouzil GSM modul s roamingem a data posilal pres SMS nebo
pres GPRS (dle objemu).

--
 turby
 turby@seznam.cz