Re: Kapacita baterie - jak spoèítat ?

Tom Mazouch mazouch@ica.cz
Úterý Květen 11 13:06:31 CEST 2004

Pavel Kořenský wrote:

> No,
>
> nabíjecí Li články mají o dost menší kapacitu a neradi mráz.

Pokud ma ta vec akorat vyletet nahoru a zase dolu (netrcet tam buhvijak
dlouho), tak by snad mohla stacit tepelna izolace.

> S tím vypínáním je problém. Ono tam těch nepotřebných obvodů zase moc
> není (meteo čidla) a moc nežerou.
> A věci do žerou (vysílač, GPS) zase musí zůstat zapnuté, aby bylo sondu
> možné zaměřit a najít.

Domnivam se, ze zakladem jsou solidne presne hodiny. Vysilat staci
jednou za cas, mezitim se muze setrit.
GPS taky neni potreba, kdyz uz je to dole, tak to nikam neutece (pokud
to nekdo neukradne), takze staci hlasit posledni zjistenou polohu.
Beztak to bude v tak nestastne poloze, ze to neuvidi na druzice (Murphy)
a muze to leda tak vyrvavat "nevim kde jsem".

> Zdraví PavelK

  TomM