OT: Co by neměliLinuxáciříkat p řivstupním pohovoru...

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Květen 11 12:58:29 CEST 2004

mjfox@centrum.cz wrote:
> Kde myslíte, že bysme dneska byli, kdyby nebyly Windows? Možná někde
> u 386. A nebo by všichni používali Macitoshe (snad se to tak píše). A
> všichni by na ně nadávali...

Mac je skvělý, já s ním jednu dobu dělal (před 10 lety), dodnes windouzy
mají co dohánět oproti stavu maca tenkrát.

> Používat Linux je asi jako mít v autě motor na alternativní pohon, s
> trojnásobným výkonem, menší spotřebou a nulovými emisemi (oproti
> benzínu), jenže palivo bych si musel vyrábět sám.

Toste řekl moc pěkně a trefně.

Jenže jste zapomněl říct, že to auto s windows se vám najednou v plné
rychlosti zastaví na fleku uprostřed rušné křižovatky.

Anebo že najednou místo výhledu z čelního skla máte souvislou modrou
plochu v horských serpentýnách.

Na druhou stranu to auto lehce spravíte - stačí jen vystoupit a
nastoupit. Akorát že to vystupování je trošku složitější, neboť musíte
auto takto opravit zpravidla v plné rychlosti, kdy už mu nefungují ani
brzdy, převodovka a ani se nedá zabrzdit motorem.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!