RE: OT: Co by neměli Linuxáci říkat při vstupním pohovoru...

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Úterý Květen 11 12:28:21 CEST 2004

Hmmm, takze mate v ramci firmy T602,OpenOffice,90210Sujt a jeste Notepad
(ktery ani zdaleka neni uplne bez moznych problemu - muze byt problem treba
s konci radku)?

Tolik ruznych formatu - to se mi nejevi jako zrovna optimalni, ale proti
gustu ...

RadekCX

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.