OT: Co by neměli Linuxáci říkat při vstupním pohovoru...

Patrik Augustin repair@repair.cz
Úterý Květen 11 12:20:29 CEST 2004

Notas bez OS v tejhle republice dodava snad jen UMAX proto ho mam na
stole :-)))) Jinak treba my Vam PC udelame klidne s linuxem nebo bez
OS.Co si tam nainstalujete neni nase starost :-))))
My jsme Vam prodali pouze funkcni zelezo:-)
Vse je pouze licencni politika.Kdyz mate stare zelezo s OEM Win tak kdyz
jej budete chtit vymenit a OS si nechat tak to nejde.Musite koupit novy
OS pac licence se vztahuje k fakture a danemu kusu zeleza.Jednu chvili
se OS dal poridit pouze k treba FDD ted uz to taky mýslim neni
pravda.Ale nejvetsi sranda je kdyz mate koupene WINXP podela se HW date
jiny CPU nebo HDD a ste v haji.Preinstalovat to taky muzete jen do
nejakeho limitu.Ale nikdo Vas to nenuti kupovat.S licencni smlouvou
souhlasit nemusite ale nesmite rozdelat obal od instalacnich CD jinak se
to neda vzit zpet.Tak nevim :-)))))