OT: Co by neměli Linuxáci říkat při vstupním pohovoru...

Ondřej Kozumplik kozond-konf@seznam.cz
Úterý Květen 11 12:14:05 CEST 2004

do našich dokumentů nemá co kdo dopisovat. Tento systém byl zaveden
částečně i  z tohoto důvodu. A co se týče výměny informací v rámci
firmy, ještě nebyl problém. Každý má na serveru přístup k instalačce
OupenOfík a 90210Sujt , takže .... já osobně když komunikuji s nějakými
bližšími dodavateli i několikráte denně, prdím na nějé formality
(hlavičky a podobné capiny) a posílám to v Notepadu.

O.K.