RE: OT: Co by neměli Linuxáci říkat při vstupním pohovoru...

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Úterý Květen 11 12:05:39 CEST 2004

Když už se zde bavíme  Linxu.

Chci Linux jako druhý systém pro WiFi, firewal, sítový server.. Má své
krásy, ale nechci nad nim trávit dny abych ho rozběhal. Chci jen
příkazovou řádku, X Windows, myš a podobné nepotřebuji. Chci aby běhal
na slabší mašině, lepší 486 či starším pentiu.
	Je nějaká taková distribuce? To není provokace, je dotaz!

Radek