OT: Co by neměli Linuxáci říkat při vstupním pohovoru...

Petr Stetina petr@lab.cz
Úterý Květen 11 11:50:09 CEST 2004

Nic neni cerne ani bile. Zkousel nekdo z vas napriklad na notebooku s
linuxem rozbehat integrovanou WiFi, SpeedStep, TouchPad nebo treba jen
"blbou" mys s koleckem?

Ruku na srdce, zase takova zabava to neni, ze? Ja jsem se s RH trapil na
svem TravelMate 630 asi mesic a nakonec jsem se pokorne vratil zpet k
WXP a kolegove s NB od IBM na tom nejsou o nic lepe. :(

--
Petr