RE: OT: Co by neměli Linuxáci říkat při vstupním pohovoru...

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Úterý Květen 11 11:49:04 CEST 2004

Ja vim ze PDF relativne neni problem vytvorit, ale nechapu jak resite pokud
po nekom mimo vasi firmu (ono je to vlastne jedno) chcete, aby vam do vase
dokumentu neco dopsal nebo jen vyplnil.

I v ramci Vasi firmy to musi byt problem - doufam ze neposilate 602 + PDF.

PDF je dobry na dokumenty ktere neni treba dale upravovat (netvrdim ze je to
to same, ale to uz muzete posilat klidne i BMP - system je stejny - nejaky
zdroj a vysledny neopravitelny obraz), ale tech je podle mne tak pulka.

RadekCX