OT: Co by neměli Linuxáci říkat při vstupním pohovoru...

Petr Stetina petr@lab.cz
Úterý Květen 11 11:38:44 CEST 2004

Marek Peca wrote:

> XML, muhha, snazim se to implementovat od roku 2000, je to bajecna
> vec a na neco prevyborna, ale zrovna na vymenu dat jsem to jeste
> nevidel nikoho s uspechem pouzit. At shniji marketingove kecy, pokud
> nebudou 2 softy delany pro nejakou tu konkretni inkarnaci XML, XML
> nic nezmuze, to uz muzu rict rovnou "poslete mi to v dvojkove
> soustave". Mozna leda tak DocBook nebo MASTER, ale to uz jsou dalsi
> formaty.

Doufam, ze se nebudete zlobit, kdyz si na tomto OT prihreju vlastni
polivcicku. ;)

XML je plain text se zobakama (<>). Pokud chcete, aby si mohli 2 softy
"vymenit data" v XML, potrebujete jeste neco navic - SOAP:
http://www.w3c.org/2000/xp/Group/
http://www.w3c.org/2002/ws/

A implementovat temer nic nemusite, muzete pouzit existujici SOAP stack:
http://www.systinet.com/products/wasp_cserver/overview
http://www.systinet.com/products/wasp_jserver/overview

--
Petr