RE: Nabíjení NiMh

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Úterý Květen 11 11:28:08 CEST 2004

Pěkné grafy.
	Já jsem měl představu, chytat se na pokles napětí, pokud napětí
na článku poklesne o x V. A to x potřebuji někde dát dohromady.
	Ta derivace mi nějak nesedí, nějak si ji nedokážu interpretovat.
Matematicky je to tečna ke křivce., fyzikálně třeba zrychlení k
rychlosti.

Pokud napětí na článku roste, je derivace kladná, čím rychleji roste
napětí, tím je kladnější, napětí se nemění pak je derivace =0, napětí
klesá a derivace je záporná. Předpokládám, že jste derivaci vypočítával
z průběhu. Můžete napsat jak jste prováděl výpočet?

	Nejsem proti, podělit se o výsledky, ale až budou, ted je zatím
výsledkem spálený tranzistor po pěti hodinách měření odešel do věčných
lovišt (abych měl z čeho stavět až odejdu také) a skoro puchýř na prstu
z mého měřícího přípravku s jednočipem.

Radek

Sam