OT: Co by neměliLinuxáciříkat p řivstupním pohovoru...

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Úterý Květen 11 11:13:35 CEST 2004

Pohled z druhé strany, všem anti-windowsákům teď jistě spadla čelist. ;-))

A musím se taky přidat k našemu novému OT (už jsem se bál, že nesplníme plán, který jsme is dali na začátku roku).
Proč furt brojíte proti Windows a MS? Kdo Vás nutí to používat a/nebo kupovat? Navíc zkopírovat si Windows není přece problém a když se jeden nepůjde na nejbližší stanici PČR sám udat, tak ani nemusí vyhazovat peníze za licenci. ;-|
Voni ty Wokna někdy člověka pěkně štvou, ten počítač taky není nic moc přece jen to je skládačka a dělal jsem ho sám, ale používat se to nakonec dá, restart systému netrvá ani pět minut (odhadem), daj se na tom hrát hry, pouštět filmy, MP3, browsit na internetu, a spousta dalších věcí, co si člověk vzpomene... a nepotřebuje k tomu ani Linux.

Kde myslíte, že bysme dneska byli, kdyby nebyly Windows? Možná někde u 386. A nebo by všichni používali Macitoshe (snad se to tak píše). A všichni by na ně nadávali...

Používat Linux je asi jako mít v autě motor na alternativní pohon, s trojnásobným výkonem, menší spotřebou a nulovými emisemi (oproti benzínu), jenže palivo bych si musel vyrábět sám.

P.K.