3,5 mm stereo jack zasuvky

J.R. siliconbrain@siliconbrain.biz
Úterý Květen 11 11:16:05 CEST 2004

> Na webu jsem nenasel :(

Treba zkuste u GESu hledat EBS 35 PCB. Rasel je na svem silenem webu nema, a
le pry se to pres leto zlepsi. A na hledani v GME uz nemam chut, ale urcite
je tam take budou mit.

> nic moc :)

To by mne zajimalo, jak to podle obrazku poznate :-))

> zasilky po
>
> Mam tam vybrano za asi 4 tisice konektoru a clo fakulta v tomto pripade
> neplati. Cili slo by pouze o DPH a dopravne. S DPH jsem pocital a dopravne
> nejsem schopen odhadnout.

V tomhle by vam asi mohl poradit kolega P. Korensky.
Uvazoval jste ale o tom, ze by ty vysnene konektorky nemusely byt tytez jako
na obrazku? Rozmerovy nacrtek ani zadna blizsi specifikace tam neni (?) Abys
te z USA nedostal ty plexisklove ...

Ale nechme toho, jste rozhodnut, takze preji stastnou ruku pri nakupu.

--
Rt
---