RE: OT: Co by neměli Linuxáci říkat při vstupním pohovoru...

Tomas Kozeluh mr.death@securemail.cz
Úterý Květen 11 11:00:30 CEST 2004

Ale notak, zrovna třeba Libra dodavá svoje PC s OEM licencí Windows. Tuhle
licenci není třeba kupovat, stačí v konfigurátoru nevybírat tu licenci. Cena
se pak samozřejmě sníží o příslušnou částku. Pro HAL 3000 od 100Mega platí
to samý, v jejich konfigurátoru je volba, jestli tam Windows být mají nebo
ne. eD'system pro změnu nabízí pouze 2 typy PC a na nich je předinstalovan
pouze Mandrake.
Od více velkoskladů nebereme, ale nesnaž se tvrdit, že v Brně jsi testoval
tolik velkoskladů, když jsem ti právě jmenoval 3 a na žádným jejich PC není
nutný mít nainstalovaný a zakoupený Windows. Dál jsem se podíval na
konfigurátor Lynx (výrobce Levi) a taky není nutný zakupovat Windows.
Teď jsem se díval na Dell a ten pravděpodobně taky svoje PC může nabídnout
bez Windows. HP a IBM svoje PC asi bez Windows nenabízí, to jsou první dvě
firmy, u kterých tomu tak je...
Bohužel u notebooků je to větší problém, tam asi opravdu neexistuje varianta
bez Windows.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death