RE: Nabíjení NiMh

Dolezal Dusan dolezal@zoner.com
Úterý Květen 11 09:19:56 CEST 2004

Ja jsem kdysi neco meril, cast vysledku je tady:
http://www.bohousek.com/duffa/nabijeni.

Kdyztak jestli neco vytvorite, nechtel byste se podelit o vysledek? Sam mam v planu neco podobneho delat (proto jsem to meril), ale jaksi se nedostava casu a nabijecka schazi.

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of radek kasal
Sent: Tuesday, May 11, 2004 9:05 AM
To: hw-list@mailman.nethouse.cz
Subject: Nabíjení NiMh

Ahoj
	Proměřoval někdo nabíjecí křivku AA NiMh baterie? Těsně před
koncem nabíjení má být pokles napětí na článku, jak velký ten pokles
napětí asi je?
	Při nabíjení článku chci použít PWM a tim řídit nabíjecí proud.
a) mohu do článku pustit pulsy, tj. plný proud (ca 1A)
b) pulsy vyhladit a pustit proud nižší ale delší dobu.

Ve svém výsledku přenesu stejnou energii jen dotaz ní, co je pro článek
lepší, kdy se lépe nabije a déle bude žít?

	Řešení koupit nabíječku za 500Kč jsem zavrhl, neb v uvedené
cenové hladině jsem nenašel nabíjení každého článku zvlášt. U mne doma
párování baterek nefunguje, baterie se různě potulují, tu se jich v
autíčku sejde 6, pak se rozejdou aby se sešli s odpočatym kusem ze
skřínky v radiu ....

Díky
Radek