RE: OT: Co by neměli Linuxáci říkat při vstupním pohovoru...

Karel Dudasek karel.dudasek@vghur.army.cz
Úterý Květen 11 09:16:20 CEST 2004

Tak tohle me teda opravdu donutilo reagovat.

On Tue, 11 May 2004, Tomas Kozeluh wrote:
> Ale proč jedna pravda? Nelíbí se ti Windows? Používej Linux, Unix, BSD nebo
> MacOS. Nelibí se ti Office, používej Open Office, Star Office nebo třeba
> Software602.
> Nikdo tě nenutí psat ve Wordu. Ovšem pokud použiješ něco, co si 95% lidí
> nepřečte, tak to bude spíš tvůj problém než jejich.
Jenze casto je to tak, ze ja jsem schopen dodat neco, co prectes, ale
Mikroshiti dokumenty bohuzel ne vzdy prectu. Takze je to presne obracene.
Moje dokumenty maji jasne dany format, takze pokud je nekdo bude chtit
precist i po 20 letech a precte je z CDcka nebo pasky, najde k nim taky
popis formatu. To bohuzel MS nedela a to je ta chyba.
> Čest práci a rukám klid!
> BY: Mr. Death

                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek@vghur.army.cz      Karel.Dudasek@dobruska.cz
Spravce poc. site	VGHUr            Mirova 727
tel: +420 973 257 874	Cs. Odboje       518 01 Dobruska
fax: +420 973 257 620	518 16 Dobruska  tel: +420 777 623 639