Kde kupit klieste s vymenitelnymi celustami

robo vidar@atlas.sk
Úterý Květen 11 09:10:18 CEST 2004

 Dobry den,

Potreboval by som krimplovacie klieste na izolovane, neizolovane
fastony a kablove ocka a na izolované dutinky (tie ktore sa pouzivaju
na ukoncovanie lankovych vodicov) V katalogu GM som videl krimplovacie
klieste Pro`skit N-MP3003F s vymenitelnymi celustami. Neviete nahodou
kde by sa dalo do tychto kliesti kupit celuste pre izolovane dutinky
alebo nejake nie riesenie? Nechcem kupovat jednoucelove klieste (za
1000 korun) zvlast. Tie klieste potrebujem iba obcas.

Dakujem
--
S pozdravom,
 robo

p.s.:Posielam to druhy krat, lebo to nedorazilo