RE: OT: Co by neměli Linuxáci říkat při vstupním pohovoru...

Tomas Kozeluh mr.death@securemail.cz
Úterý Květen 11 08:55:32 CEST 2004

Ale proč jedna pravda? Nelíbí se ti Windows? Používej Linux, Unix, BSD nebo
MacOS. Nelibí se ti Office, používej Open Office, Star Office nebo třeba
Software602.
Nikdo tě nenutí psat ve Wordu. Ovšem pokud použiješ něco, co si 95% lidí
nepřečte, tak to bude spíš tvůj problém než jejich.
Nebo můžeš zkusit udělat revoluci. Pokud tvůj program na tvým OS bude
splňovat moje požadavka, tak není problém, abych ho používal...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death