OT: Co by neměli Linuxáci říkat při vstupním pohovoru...

Jirka zaloha@volny.cz
Úterý Květen 11 00:55:59 CEST 2004

Tomas Kozeluh napsal(a):

> Část lidí vůbec netuší, že existuje něco jinýho než Windows a Office (nebo
> nějakej jeho klon). Další části lidí je to celkem jedno a používá to, co si
> v dnešní době přečte 95% lidí. No a tomu zbytku to hrozně vadí, což moc
> nechápu...
>
> Čest práci a rukám klid!

To mi skoro pripada, jako byste za bolsevika rikal, ze nechapete, proc
lidem vadi, ze je jen jedna partaj, jedna "pravda" a jeden system....
Mozna me uz taky nadzdvihava ta neustale opakovana hloupost na konci
kazdeho Vaseho prispevku.

No nic, sorry ostatnim za OT, uz mi to nedalo.

Jirka