Re[2]: Kapacita baterie - jak spočítat ?

turby turby@seznam.cz
Úterý Květen 11 00:29:00 CEST 2004

Zdravim,
tak nereste jak se to ma delat a simulujte nekolika odpory a nejakym
pic realny provoz. Kdyz to pak navic budete stridave davat do trouby a
mrazaku tak vyzkousite bez uprav i ten teplotni provoz. :o)

--
 turby
 turby@seznam.cz