ADSP moduly

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Květen 11 00:20:00 CEST 2004

No abych pravdu rekl, tohle je dost v pr...
Delam dost s logikou, v posledni dobe hlavne Xilinx, a vetsinou kdyz chci
pouzit nejakou "novinku", tak ji tak do 2 let prestanou podporovat, nebo v
lepsim pripade stoji 3x vic.
Vetsinou je to do zarizeni, ktere tak rychle nestarnou a maji aspon 20 let
pracovat, od atomovych elektraren pocinaje po merici techniku a osvetlovaci
techniku studii konce :o)
Nejhorsi je, kdyz pouzijete v zarizeni obycejne, levne komponety do PC ! Do
zarizeni, ktere se stale vyrabi jsem treba musel udelat "emulator" ISA VGA
karty, protoze se proste uz nova neda nikde koupit !
Elektronky si holt musite nakoupit do zasoby. Antikvity je jedna z
nejlepsich investic :o))

Danhard