RE: Kapacita baterie - jak spočítat ?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Úterý Květen 11 00:10:33 CEST 2004

No, jednodušší to sice je, ale je to od reality poměrně odtržené.

Abych popsal celý problém. Za letu sondy bude odebíraný proud prudce
kolísat. Například bude 10 sekund 150mA a pak bude 1 sekundu 600 mA
(vysílač vysílá). To vše se bude dít v prostředí, kde teplota kolísá od
cca. 20 C do -15 C různým způsobem (klesá, pak stoupá, pak zase klesá a
zase stoupá).
A potřeboval bych v podobném prostředí proměřit baterie.
Teplotu budu řešit časem, ale zatím jsem to chtěl simulovat přepínáním
různých odporů a měřením té křivky, kdy se bude dynamicky měnit zátěž
zdroje.
A taky se s tím nechci moc bastlit, protože hrubý odhad zatím stačí. ;-)

Zdraví PavelK