RE: Kapacita baterie - jak spočítat ?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Úterý Květen 11 00:01:25 CEST 2004

Takže prostý integrál z napěťové křivky ?

Já to potřebuju skutečně proměřit, protože časem to budu muset rozšířit
na měření při různých teplotách a proudech. Jedná se mi o ověření
vybíjecích charakteristik různých baterií (hlavně alkalické a lithiové)
od různých výrobců.
Potřebuju prostě zjistit, co bude pro naše potřeby nejlepší poměr
váha/uskladněná energie.

Zdraví PavelK