ADSP moduly

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Květen 10 23:29:04 CEST 2004

zdravim,
nepouzivate nahodou niekto moduly s procesormi ADSP-21161, alebo
ADSP-21262? Rozmyslal som nad kupou evaluation-kitu priamo od AD, ale je
tam zbytocne vela audio bizuterie, ktoru absolutne nevyuzijem a zbytocne
predrazuje cely modul.
Potrebujem viacmenej len procesorovy modul s vyvedenou systemovou
zbernicou, kam sa daju pripojit paralelne prevodniky, analog take
neponuka. V robote som videl nieco taketo, ale zatial to robia len s
fixed-point procesormi. Najlepsie nieco od velkej a znamej firmy, lebo
startovat celu administrativnu masineriu ohladom nakupu od noveho maleho
dodavatela je na slucku :-)
balu