3,5 mm stereo jack zasuvky

hwnewskonference hwnewskonference@seznam.cz
Pondělí Květen 10 22:45:39 CEST 2004

Pomerne dlouho jsem patral po dodavateli kvalitnich a vzhlednych stereo jack
konektoru, ktere se pouzivaji napr. na zvukovkach. Pikatni je, ze v tuzemsku
je k dodani jediny typ a to ten hnus s plexi navrchu (
http://eos.ges.cz/cenikweb/B/EBS35PA.jpg ), co vypada jako sabotovana
vezenska druhovyrobase.
Nasel jsem nekolik vyrobcu, ale jedna nabidka se mi libi velice. Jedna se
sice jen o cerny typ, ale v bajecne cene 0,09 USD za kus pri 100 ks baleni.
Zde je link:
http://www.allelectronics.com/cgi-bin/category.cgi?category=190&item=MJW-12&type=store

... maji jeste jine typy (zajemcum doporucuji projit celou radu MJW), ale ja
bych rad pouze celoplastovy typ bez stineni na hrdelku. Tazi se tedy ma
nekdo s nakupem u tohoto online shopu zkusenosti ? Protoze nejsem jediny,
komu se dodavany typ (GM, GES, PS) nelibi (v PS mi to v navalu uprimnosti
prodavajici potvrdil, s tim, ze by take radeji prodavali neco lepsiho),
nasel by se tu nejaky podnikavy clovek, ktery by sem mel zajem vetsi
mnozstvi dovezt ?

Jinak marne patram po dodavateli techto konektoru v EU, coz by vyrazne akci
zjednodusilo. Pokud ma nekdo chut a mysli si, ze umi na netu hledat :),
prosim ho o pomoc. Tahle info by se urcite hodila nejenom mne, protoze 270
Kc za 100 ks takto peknych jacku, to za to stoji. (k zahozeni ale nejsou ani
typy se zlacenym hrdlem MJW-13 a MJW-14, ktere vychazeji na 6 Kc za kus ...
takovi audiopuristi a hifimani ... :) )

Preji hezky den,
Simon Cihelnik