OT: Co by neměli Linuxáci říkat při vstupním pohovoru...

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pondělí Květen 10 21:01:07 CEST 2004

Jsem nepochopil na ci stranu se stavite spis Vy, ale tohle je naprosto husty.
Rekl bych ze to je koncentrovana ignorance.
Jakub
PS: Kde ty lidi vzali tu zhovadilou predstavu ze jedine proprietarni formaty
Mrkvosoftu jsou ty prave standardni.
PSII: Opravdu mi tohnulo zluci.