OT: Co by neměli Linuxáci říkat při vstupním pohovoru...

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Květen 10 19:25:52 CEST 2004

uz ked sme pri tom OT a flame, tak jede zo zive :-)

"Jo ahá, vy tu máte ty zatracené Widle, to je ale SHIT, kdybyste
používali linux ..."

"A můžu klientům posílat soubory vytvořené v Bchkrdtn místo ve Wordu ?"

"Promiňte, dost dobře jsem nerozuměl tomu vašemu majlu, trošku mi
blbnula čeština a tu přílohu sem neměl čím otevřít..."

"Víte, já doma PowerPoint nemám, jelikož všichni kamarádi mají
Linux...tak jsem tu prezentaci udělal v Bchkrdtn...."

"Bchkrdtn je vůbec super program, je free a ... jo, na windows, jo, je,
ale není ještě tak odladěnej... "

"Mě ten váš firemní intranet v Mozille nejede..."