Rec po pomalych datech.

turby turby@seznam.cz
Pondělí Květen 10 19:09:38 CEST 2004

Zdravim,
nezamenujte prosim "Bajty" a "bity"... ;o)

--
 turby
 turby@seznam.cz

©J> Obavam se, ze 800Bps je opravdu dost malo. GSM komprese, aby
©J> bylo jakz takz slyset o cem se mluvi, ale hlas pritom temer
©J> nerozeznate, se da udelat do datoveho toku 2,4kBps. Ale to je
©J> pomerne narocny algoritmus pro DSPcko.

©J> Jakub Serych