Rec po pomalych datech.

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pondělí Květen 10 17:47:33 CEST 2004

Ja si uz teraz nepamatam presne, ale hodnoty prirastkov som urcite
pouzival vacsie, sa mi mari, ze 3 a 16 (pri 8bit=256 urovnovych
vzorkach). Pozriem sa vecer doma a zajtra napisem.

Inac v tom clanku na MCU je pribaleny program, ktory tie hodnoty
spocita optimalne. Date mu nejaku reprezentativnu vzorku zvuku a on
vyrata take hodnoty, aby bol po spatnej rekonstrukcii signal co najviac
podobny vstupnemu.

Ona vystupna rec ostava trochu plechova, ale dobry DP filter (staci
klasicky s 2 operakmi) robi divy :-)

miro