Rec po pomalych datech.

turby turby@seznam.cz
Pondělí Květen 10 16:41:49 CEST 2004

Zdravim,
to znamena, ze rychlost je 6.4kbit/s? To musi v pohode stacit. Jeden
kanal GSM ma 9.6kbit/s a jak je rozumet :o) Pohledni se po
inegrovanych koderech/dekoderech, napsat to do picu je asi silenost.
:o)
--
 turby
 turby@seznam.cz

jbc> Zdravim.

jbc> Potrebuji prenest rec z mista na misto po pomale digitalni lajne. Jak a cim
jbc> je nepodstatne.

jbc> Podstatne je to, ze neprenesu vice nez 800B/s a jeste bych to chtel co
jbc> nejmene vypocetne narocne s tim, ze vypadek (chyba) dat, nezpusobi rozhozeni
jbc> vsech dat, ale maximalne nejakeho kratkeho bloku (aby to stale bylo
jbc> srozumitelne i pri obcasne, ne prilis caste, chybe dat). Zkusil jsem
jbc> prenaset v kazdem bitu jeden vzorek, jestli ma jit signal nahoru ci dolu
jbc> (rika se tomu DPCM ?), ale je to spise horsi nez dobre - srozumitelnost reci
jbc> nic moc a to jsem si vyhral na vstupu s kompresorem dynamiky, na vystupu s
jbc> filtry, ale asi takhle z toho nic moc vice, nez srozumitelnost nekde na
jbc> hranici rozlisitelnosti reci clovekem, nevymacknu :(.

jbc> Badani nad fyzickou vrstvou, tedy po cem se to prenasi, opravdu nepotrebuji,
jbc> protoze s tim nic delat opravdu nemohu. Mate nekdo nejaky napad jak na to ?
jbc> Napady dochazeji a co jsem z toho vymackl je sice jakz takz srozumitelne,
jbc> ale je to spise o nervy to poslouchat.

jbc> --
jbc> Jiri Bezstarosti
jbc> HW-list@mailman.nethouse.cz