Tavidlo Marmot MTL 468R

MK info@mcu.cz
Pondělí Květen 10 15:59:57 CEST 2004

> Neni a i kdyby byl, tak co? Kdo jinej to ma zaridit, nez my obcani?

Sorry, ale na co platim dane a na co (ne)volim - kdyz uz teorie, tak se vsim vsudy :-))))
Bud tu mam demokracii a tohle ma fungovat, nebo tu je bordel a pak at jde stat do pr..e
Pokud je demokracie to, ze budu delat hlidaciho psa kdejakemu ouradovi a budu to
jeste vydavat za sve pravo (v Tvem podani povinnost) tak mile rad privitam jine zrizeni -
treba  takova prvobytne pospolna spolecnost se zda byt tim pravym orechovym

S pozdravem
MK