Tavidlo Marmot MTL 468R

J.R. siliconbrain@siliconbrain.biz
Pondělí Květen 10 15:58:54 CEST 2004

> Ked pozeram ake doslova sracky (v lesklom obale) z druheho konca planety
> nie je problem najst aj v najzapadlejsej dzedzine (cesky: prdel sveta),
> pripada mi paradoxne posielat dobierku z prahy  s 50 alebo 100g tavidla,
> lebo lokalna, povedme drogeria, ho nedovaza.

Mozna, ze tavidlo Marmot je zase nepochopitelna "sracka" pro vetsinu ostatni
ch lidi. A navic neni ani v lesklem obalu :-)).

Zkusenost meho kamarada, vlastniciho prodejnu elektronickych soucastek (www.
rasel.cz) v centru Prahy: jakakoli specialni tavidla uz nevede, protoze kazd
y (99.99999%) zakaznik chce pouze a jedine kalafunu.
Totez se da rict o pajkach. Kdysi prodaval slusny vyber, ted ma jen nejobyce
jnejsi "cin" dvou ci tri prumeru.

Me pripada prijemne, ze v EU mohu v pripade specialniho pozadavku kontaktova
t primo vyrobce ci velkododavatele a za par dni mam zasilku az na stole, bez
ztraty casu hledanim odborne ci "odborne" prodejny.
Ani v Praze nemohu zajit do prodejny elektronickych soucastek a Marmot chtit
, protoze by nejspis ani nevedeli, co to je. Jestli v nektere ano, pak se ji
m predem omlouvam ...
--
Rt

---