Tavidlo Marmot MTL 468R

Patrik Augustin repair@repair.cz
Pondělí Květen 10 15:37:39 CEST 2004

Tak ja taky pridam perlicku sice to neni o poste ale o EU.V patek sme
vyjeli do chorvat strcit cumaky pod vodu a s usmevem na ksichtech sme
jeli na hranice s Rakouskem s tim ze uz sme v unii a bude pohoda jazz.A
ono ejhle.Hned na nasi care byla docela neprijemna holka ktera ty nase
pasy obratila 8x dokola a s kyselym ksichtem cosi zahuhlala at teda
jedem.Ale to co sem zazil u Rakusaku sem jeste nevidel.Pekne sebrali 8
pasu a ze prej na vahu.Tam po pul hodine vylezla dalsi zenska tentokrat
rakusacka nastvana ze vubec musi neco delat.A samo ze auto v kterym jede
8 potapecu melo 300 kg pres to co bylo v technicaku.Hadejte jak to asi
dopadlo?Pekne nas poslali nazpatek a nikdo se s namanebavil.Takze se
musel pouzit jiny mechanismus.Kamos zavolal dceri ta prijela nalozila 4
maniky do auta a provezla nas pres caru.Pred nama jel tranzit s vecma a
druhou pulkou osadky.A to se ty podelany celnice jen chechtali ze nam
aspon pakarnu budou delat kdyz uz sme v te EU do ktere nas Rakusaci
nechteli.A to ze sme minulej rok vezli komplet vybaveni potapecske
zakladny asi 20 lahvi a kompresor neopreny a podobne a to auto melo
pomalu predni kola ve vzduchu tak to jim nevadilo:-)
Tak nevim jestli sme na tom nejak lip :-)