Tavidlo Marmot MTL 468R

MK info@mcu.cz
Pondělí Květen 10 15:21:51 CEST 2004

>No jo, alibisticky jsi to popsal hezky :-) Kdyz ale nechces bojovat,
>nestezuj si. S tim peklem jsem to ovsem moc nepochopil a ani to chapat
>nechci, neb dost mozna jde o lehce paranoidni vizi. Sorry :-)

Ale houby paranoia - uz jsem to parkrat zazil - treba jsem zbuzeroval babu na prepazce za to,
ze mi nechtela dat postu z meho POboxu.
Ve vysledku to dopadlo tak, ze jsem serval vedouci, ta se nasledne povozila po me polovicce
a ta mi to dala sezrat doma - proste zakon padajiciho h....a :-)))

>Demokracie proste je i o tom, ze se musi kazdy snazit, to je vse. A mezi
>tu snahu pochopitelne patri i boj s debily a jinymi podobnymi excesy,
>pokud to nejde zvladnout po dobrem. Formu boje si kazdy muze vybrat...
>Slo to i za bolsevismu, tim spis to jde ted.

Jenze tady je to boj snad s kazdym ouradou :-(((

S pozdravem
MK