Tavidlo Marmot MTL 468R

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Květen 10 15:14:18 CEST 2004

MK napsal(a):

> To je teorie :-)))) A muzu uvest nespocet prikladu, dokazujicich ze i bohapusty nesmysl
>

> Problem neni vzdy cernobily :-(
> Na te poste mi nekde jinde dela i ma polovicka a jak to tam funguje celkem dobre vim,
> takze budto je zbuzeruju az k ministrovi a doma budu mit dle zakonu padajiciho hovna peklo,
> nebö muzu jit na postu jinou. To ze si budu pri obhajovani  svych nezadatelnych obcanskych prav
> pripadat jako ten hubenour s kopim a vetrnymi mlyny je uz celkem jedno. Jedno vsak neni, ze cely
> tento boj zabere neskutecne casu

No jo, alibisticky jsi to popsal hezky :-) Kdyz ale nechces bojovat,
nestezuj si. S tim peklem jsem to ovsem moc nepochopil a ani to chapat
nechci, neb dost mozna jde o lehce paranoidni vizi. Sorry :-)

Demokracie proste je i o tom, ze se musi kazdy snazit, to je vse. A mezi
tu snahu pochopitelne patri i boj s debily a jinymi podobnymi excesy,
pokud to nejde zvladnout po dobrem. Formu boje si kazdy muze vybrat...
Slo to i za bolsevismu, tim spis to jde ted.

Uz se z toho ale stava silne OT, nechme toho a radeji zpytujme svedomi...

Jirka