Tavidlo Marmot MTL 468R

MK info@mcu.cz
Pondělí Květen 10 15:04:01 CEST 2004

> Omlouvam se za silna slova, ale tohle me vazne nadzdvihlo. Panem v zemi
> je obcan, nikdo jiny a je na nem, aby si tuto skutecnost obhajil. Jsem
> zivnostnik, takze dobre vim, o cem mluvim.

To je teorie :-)))) A muzu uvest nespocet prikladu, dokazujicich ze i bohapusty nesmysl

Problem neni vzdy cernobily :-(
Na te poste mi nekde jinde dela i ma polovicka a jak to tam funguje celkem dobre vim,
takze budto je zbuzeruju az k ministrovi a doma budu mit dle zakonu padajiciho hovna peklo,
nebö muzu jit na postu jinou. To ze si budu pri obhajovani  svych nezadatelnych obcanskych prav
pripadat jako ten hubenour s kopim a vetrnymi mlyny je uz celkem jedno. Jedno vsak neni, ze cely
tento boj zabere neskutecne casu

S pozdravem
MK