jak na rozostøený monitor?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Sobota Květen 8 20:23:14 CEST 2004

Jirka wrote:
> [...]

Slo to doostrit, diky moc. Zajimalo by mne ale cim se to mohlo stat ze
se to jaksi samo rozostrilo a ze tak moc (vodorovne 2-3mm, svisle 5mm,
takze ani 1cm velky text z OSD menu nesel precist), kdyz nize psane na
tento pripad neplati.

Dekuji vam vsem,

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemu*že obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!

Daląí informace o konferenci Hw-list