Antena 433MHz

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Sobota Květen 8 15:54:43 CEST 2004

tomu zodpoveda aj impedancia obidvoch anten. Polvlnny dipol ma v
rezonancii tusim 72ohm a lambda/4 vertikal tusim 36ohm... Impedancia
vertikalnej anteny sa da ladit sklonom zemnych prutov protivahy, ktore
nahradzaju suvislu kolmu zemnu rovinu (bohuzial si uz presne nepamatam
ako sa to presne vola, odbornici prepacia :-)
balu