Re: jak na rozostřený monitor?

danhard@volny.cz danhard@volny.cz
Sobota Květen 8 13:38:37 CEST 2004

Melo by to byt na krizovy sroubovak. Jestli je to zajistene
barvou, tak nejdriv uvolnit rukou pri vypnutem monitoru, pri
zapnutem na to muzete taky rukou, ale nekteri lide se boji :o)
Mely my tam byt ty trimry 2, nebo 3.
Spodni u desky SCREEN nastavuje pracovni napeti G2, s tim
nehybejte, pokud je jas nastavitelny ve spravnych mezich. Nad nim
je FOCUS, nebo FOCUS1, FOCUS2 - u vetsich obrazovek je nastaveni
ostrosti v obou smerech, trochu se to ale vzajemne ovlivnuje.
Ostrost se nastavuje na kruznici velikosti cca 80% obrazovky, je
to kompromis aby byly zaostren stred i rohy.

Pokud to nepujde ostrit, muze byt take vadny ten VN trimr, nebo
muze byt svod na ostrici elktrode.

Danhard