jak na rozostřený monitor?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Sobota Květen 8 12:09:56 CEST 2004

Dobrý den,

dostal jsem monitor s*amsung s*yncmaster 750p a je silně rozostřený.

Pokud stáhnu jas/kontrast na minimum tak, že obraz je vidět až s velkou
dávkou fantazie, rozostření je nejmenší. Jak jas přidávám, rozostření se
rapidně zvětšuje a to více ve svislém směru než vodorovném. Svisle je to
při normálním jasu možná i 5mm a vodorovně 2-3mm. OSD menu je rozmazané
prakticky k k nečitelnosti taky (díky návodu z inetu jsem udělal i
totální reset všech nastavení, zkoušel nastavit focus/moire, ale nic
nepomohlo).

Prosil bych o radu, čím to může být a jak jej spravit?

Děkuji,

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!