IR prijimac

J.R. siliconbrain@siliconbrain.biz
Pátek Květen 7 15:55:30 CEST 2004

A kamze se to divate? BPV11F jsem kupoval v maloobchode GM na Florenci asi
pred 14 dny a prodali mi 2 kousky bez reci. V tistenem katalogu GM se taky o
minimalnim odberu 1000 kusu nic nepise.
Ale klidne kupte jakykoli jiny fototranzistor. Do krytu ho stejne dat
musite, takze na prijimacim uhlu v podstate nezalezi. Totez plati i o
vysilaci LED diode.
--
Rt