P��jemTV - øe¹ení.�e�en�.

Glajc Pavel pavel.glajc@del.cz
Pátek Květen 7 15:32:42 CEST 2004

Jo rikali ji slunecni, sluncova, slunecnicova....
Ten vek by odpovidal.
Tenkrat to snad muselo vyjit v nakem aprilovem cisle, tipnul bych to na  HaZ.
Bylo jich jak hub po desti.
Ale mam prosbu, nema nekdo original tohoto navodu, nebo nevi nekdo kde to vyslo?
Docela bych ten navod mel ve sbirce svych "rarit".
Stavet ji teda urcite nebudu, nebot pak by stacilo dle sve fantazie ohnout drat do kruhu, privarit paprsky, pro efekt ruzne dlouhe, doplnit vystupni svorky a doladit nejlepe kapacitorem.
Pavel Glajc