Pocitacova siet an 15-20km

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Pátek Květen 7 14:24:45 CEST 2004

Tak, jako vy jste (z neznamych duvodu) napsal optika neprichazi do uvahy, tak ja pisu koax neprichazi do uvahy (a to z technickych duvodu).
Ta optika je asi jedine rozumne reseni. Do 16km by se to zvladlo dvema singlemodovymi useky mezi nimiz by byl obycejny repeater. Vse bude podle norem, zcela spolehlive a mozna to nakonec vyjde i jako jedno z levnejsich reseni (zejmena pri pozadavku na 100Mbps).

Jakub Serych