Prijem TV - retranslace

Ing. Petr Faltus petr.faltus@gestocomm.cz
Pátek Květen 7 09:10:09 CEST 2004

>Vite o tom, ze by to takhle opravdu nekde chodilo?
>Ja jsem o tech pasivnich retranslacich vzdycky jen slysel, ale nevim
>ze by to nekde fakt jelo...
>
>VEAVi> A taky pouvazujte o tom, jestli na to
>VEAVi> místo, kde se to odrází, nejdou nekam na strom privázat dve spojené antény
>VEAVi> (ve smeru príjmu a ve smeru vysílání k vám), prípadne mezi ne dát zesilovac
>VEAVi> + slunecní baterku + aku. Vím ze se to nesmí, ale koho s tím reálne muzete
>VEAVi> rusit?

Ano, chodí to.
Dokonce jsem takto realizoval dočasný příjem GSM. Na balkoně budovy byla
anténa spočítaná na 900MHz (1800MHz v dané lokalitě)
nebylo, kvalitní koax cca 15 metrů vedl dolů do sklepa a tam byla další
anténa. Pokud se telefonovalo několik cm od vnitřní antény,
vše fungovalo bez problémů.

Co se týká zaktivněné retranslace nějakým zesilovačem, zajistěte ale, že
to nebude kmitat! Na těchto kmitočtech se směrovkou předpokládám
na nějakém dobrém stanovišti to klidně pojede desítky km a někomu vadit
budete!

Petr Faltus

--------
Ing. Petr Faltus