FM tuner

Glajc Pavel pavel.glajc@del.cz
Pátek Květen 7 09:43:17 CEST 2004

No vzhledem k tomu, ze pocty zavitu se v tuneru pohybuji v techto poctech
vstupni civky max. 7-10zavitu
pasmova propust   to same
oscilator  o nakej zavit míň
mezifrekvence okolo 20 zavitu
pokud je neco v napajeni tak do 50zavitu (tlumivka)
tak
ad 1 tech par zavitu klidne spocitam znova, na to mi staci skoro materska skolka
ad 2 no vono zas tak moc na tech prumerech nesejde, kdyz je predepsanej drat D1,2mm
tak tam dam klidne i 0,8 nebo 1,5. Vy nemate 20cm dratu? Z ceho delate smycky do trafopajky?
ad 3 no to musite mit silu, s Vami bych se nechtel prat. Pretrhnout D1,2mm to uz da fakt praci. Jinak mezifrekvence je motana tak 0,3 kdyz ji pretrhnu, tak ji namotam znova. Napajeci tlumivky tak D0,1mm na poctu zavitu nesejde, kdyz nezvladnu napocitat do 50 tak i 40 staci.
ad 4 tenhle argument beru. Ale od toho jsme si tenhle konicek vybrali, abysme je to naucili.
Sorry ale nejak mi to nedalo. Osobne vidim v tech civkach ten nejmensi problem.
Aspon pro ten drat nemusim nikam chodit, poslouchat nemame, snad pristi tyden atp.
I kdyz proti dobam za bolsevika je to parada.
Ja osobne se na civky docela tesim.
Jeste k ladeni: roztahnout ci smacnout par zavitu, snad neda takovou praci.
Ev. do civky strcim sroubovak, zvetsi se indukcnost, pak tam dam samozrejme odpovidajici ferit, nebo pridam zavity. Nebo tam strcim kus mosaznyho sroubku, muze byt i hlinik, pokud neni jiz v Humpolci, tim se zmensi indukcnost. Pak treba nakej zavit uberu.
Civkam zdar
Pavel Glajc