AGP na desce s i440BX, usporne rezimy PC

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pátek Květen 7 07:40:21 CEST 2004

Mam taky i440BX (vyrobce Microstar) a prave kupuju ATI Rage pro All in Wonder.

Byt Vami, tak vybiram grafiky, co umi AGP 1x nebo AGP 1x a AGP2x (soucasne) pripadne i co umi AGP 1x 2x 4x (soucasne) - ale tam uz si nejsem tak jisty.
AGP 2x je jistota.

Co je to "lepsi graficka karta"? Ma mit vic pameti (na praci ve Windows ve vetsim rozliseni) nebo 3D akceleraci?

Pripadne muzu nabidnout "Asus AGP-V3000 4MB" a ma to, cemu se dnes rika VIVO. Je samozrejme starsi, ale mate jistotu, ze bude fungovat v i440BX desce.

Poslu na dobirku, v pripade zajmu se ozvete.

P.K.