Jak oblbnout seriak?

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Čtvrtek Květen 6 17:39:43 CEST 2004

At 17:34 6.5.2004 +0200, turby wrote:
>Zdravim,
>ruseni na 20m seriaku pri 9ti kilech? Vzdyt to jede +/-12V a to snese
>pomerene velke ruseni. My tahali pres 232 twistem i mnohem vice a :o)

No ja prave nevim, je to v industrial prostredi... Taky porad nevim, jestli
stinenej twist nebo nestinenej...

>No a nebo pak uplne silene elegantni reseni je prevodnik
>RS232/ETHERNET

No to byl puvodni projekt, ale vyjde to pri osmi masinach docela draho,
proto jsme vybastlili 2xPC s linuxem na flashdisku a kazdy se 4xCOM a 1xsitovka.
Abych predesel dotazum, proc jsem tam nedal multiport kartu do jednoho PC,
tak ty masiny jsou 4 na jedne stane haly a 4 na druhe, takze kdybychom je
meli dratovat do jednoho mista, bylo by to moc daleko. A taky tu multiportku
co mam se nam nepodarilo v linuxu rozjet...

>a nebo jeste ten Ethernet poslat vzduchem pres Wifi,
>ale to je uz zase nepomerne drazsi :o)

No prave. Snazim se to vybastlit co nejlevneji...
S pozdravem           with best regards
    Libor Kavan               Phone & Fax:+420 499 426 232
    Dlouha 421
    543 03 Vrchlabi III,CZ    http://www.techtronex.cz