Jak oblbnout seriak?

turby turby@seznam.cz
Čtvrtek Květen 6 17:34:46 CEST 2004

Zdravim,
ruseni na 20m seriaku pri 9ti kilech? Vzdyt to jede +/-12V a to snese
pomerene velke ruseni. My tahali pres 232 twistem i mnohem vice a :o)

No a nebo pak uplne silene elegantni reseni je prevodnik
RS232/ETHERNET a nebo jeste ten Ethernet poslat vzduchem pres Wifi,
ale to je uz zase nepomerne drazsi :o)

--
 turby
 turby@seznam.cz